جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین مرزا یوسف حسین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرزا یوسف حسین در سخنرانی خود در سیمنار وحدت اسلامی، گفت: اسلام ناب محمدی(ص) بزرگترین تهدید برای قدرت های استعمارگر غربی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین میرزا یوسف حسین رئیس مجلس علمای شیعه پاکستان در سخنرانی خود در سیمنار وحدت اسلامی، گفت: اسلام ناب محمدی(ص) بزرگترین تهدید برای  قدرت های استعمارگر غربی است و از این رو همان گونه که آمریکا و یارانش در حال ائتلاف علیه اسلام هستند، مسلمانان نیز باید برای اسلام متحد شوند.

رئیس مجلس علمای شیعه پاکستان اتحاد امت مسلمان را امر ضروری امروزی دانست و گفت: امروز در جامعه ما اتحاد مسلمانان امر ضروری است، زیرا هر جا متحد شدیم پیروز شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرزا یوسف حسین در مورد ائتلاف عربستان افزود: آیا ائتلاف عربستان برای کمک به مظلومان جهان درست کرده است؟ ما می دانیم اینطور نیست، حقیقت این است که این ائتلاف با کمک دشمانان اسلام در حال سازش علیه مسلمانان است.

وی انقلاب اسلامی ایران را یک الگوی جامعه اسلامی دانست و گفت: ما باید با اتحاد سازش های دشمانان اسلام را به خودشان برگردانیم و برای اتحاد و وحدت ما باید از انقلاب اسلامی کشور همسایه یاد بگیریم که چگونه با دشمنان مبارزه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha