سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام خمینی

حوزه/ شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی سالگرد ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و روز قدس که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، فرماندار و شهردار تبریز و جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی ابراز داشت: همچنین ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای روز افتخارآمیزی برای نظام است که سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را نیز پیش رو داریم.

وی افزود: تمامی مراسم و مناسبت های امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که مقام معظم رهبری نیز در بیانات ۲۹ بهمن سال گذشته و همچنین در سفر به مشهد مقدس یادآوری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سالگرد ۱۴ و ۱۵ خرداد با ماه رمضان مصادف شده، تصریح کرد: سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با اولین روز ضربت خوردن حضرت علی(ع) مصاف شده و در ایام شب قدر واقع شده است.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: باید با بهره گیری از این ایام، ابعاد و اندیشه های شخصیت امام خمینی(ره) را به مردم و جهانیان تبیین کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه، از دستگاه ها و نهادهای فعال در ستاد بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha