جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید ملی / حمایت از کالای ایرانی

استاد مدرسه علمیه قروه درجزین اظهار داشت: شرط لازم تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت تولید داخلی اراده جدی مسئولان همراه با روحیه جهادی است و هر جا که بحث جهاد پیش می آید، طبق تجربه جنک تحمیلی نتیجه مطوبی را شاهد بوده ایم، چرا که در دفاع مقدس همگی پای کار آمده و کشور را از بحران جدی نجات دادند.

حجت الاسلام مصطفی مختاری در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: تولید ملی و حمایت از آن نیازمند عزم ملی است.

وی تصریح کرد: قانون اساسی طبق اصل 44 وظیفه مسئولان را مشخص کرده، از این رو مقام معظم رهبری هم مرتب بر این مساله تاکید داشته و توصیه به  اقتصاد مقاوتی می کنند.

استاد حوزه علمیه همدان اظهار کرد: شرط لازم تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت تولید داخلی اراده جدی مسئولان همراه با روحیه جهادی است، چرا  که جنگ اقتصادی جهاد اقتصادی را می طلبد.

وی تصریح کرد: در جهاد اقتصادی تلاش همگانی لازم بوده و منفعت شخصی را باید کنار گذاشت تا با لحاظ کردن منفعت جمعی، به سوی توسعه پایدار همه جانبه حرکت کنیم.

حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: در هر جا که بحث جهاد پیش می آید، طبق تجربه جنگ تحمیلی نتیجه مطوبی را شاهد بوده ایم، چرا که در دفاع مقدس همگی پای کار آمده و کشور را از بحران جدی نجات دادند.

وی ادامه داد: امروزه هم در جهاد اقتصادی باید با روحیه جهادی به یک حس مشترک برسیم که کشور نیازمند عزم جدی همگان است تا از چالش های پیش رو عبور کند.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: منفعت طلبی، اشرافی گری و ثروت اندوزی از جمله موانعی است که تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را تهدید می کند که همواره باید از آن ها پرهیز کرد.

وی در پایان افزود: باید موانع داخلی و خارجی اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی را شناسایی کرد و راه حل مواجهه با آن ها را هم پیدا کرد تا بتوان عکس العمل به هنگام و مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha