شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار اقتصاد و فرودگاه

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حضور مردم یک نعمت عظیم است و شرط ماندگاری انقلاب و قدردانی از مردم است، گفت: هرجامعه و ملتی که بخواهد از کشور و ناموس خود دفاع کند، از نظر غربی ها، دشمن است و این را جرم می دانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مدیران کل ادارات تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی و مدیرکل فرودگاههای استان و همکاران آن مجموعه، اظهار داشت: تفکر سرمایه داری غربی که تفکر قارونی است و اصل آن مال پرستی به جای خدا پرستی است، حد و مرزی ندارد که اصولا هیچ کشوری با او کنار بیاید.

وی افزود: تفکر اصلی آنها این است که باید بر کل دنیا سلطه پیدا کنند و اگر ملتی دست و پا نزد یا دست و پایی ندارد که بزند، اورا نابود می کنند و اگر ملتی دست و پا بزند دست و پایش را قطع می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 70 سال کشوری که با آنها جنگ نداشته است به نام فلسطین، تحت این عنوان که سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین(که همان سرمایه داران یهودی هستند) را اشغال کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آنها دنبال منطق نیستند و باورشان بر این است که تافته جدا بافته هستند و دنیا مال آنهاست و این تفکری است که در تلمود یهود تدریس می شود.

وی اضافه کرد: در این تفکر تدریس می شود که حیوانات بر دو نوع تقسیم می شوند، بعضی حیوانات چهار پا هستند و حیوانات دیگر دو پا هستند که اینها هر دو مال شما هستند.

صهیونیست هیچ ضابطه ای در قبال سایر ملت ها ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی تفکر غربی این است که انسانها مال آنها هستند، بنابراین هیچ ضابطه ای در این جهت که بگوییم کاری انجام دهیم تا با ما کاری نداشته باشند، ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی متذکر شد: هرجامعه و ملتی که بخواهد از کشور و ناموس خود دفاع کند، از نظر آنها دشمن است و این را جرم می دانند.

هر ملتی خودش باید از خود دفاع کند

وی با بیان این که آنها ملتی را می خواهند که هر بلایی به سرش آوردند چیزی نگوید، گفت: در حکومت سابق، ایران را غارت کردند، اما با این وجود دست بردار نبودند و قانون کاپیتولاسیون را در مجلس به تصویب رساندند که غارتشان قانونی باشد.

امام جمعه بیرجند اعلام کرد: آنها تفکرشان مسموم است و تجربه ثابت کرده هر فردی باید خودش از جان و مال و ناموس خود دفاع کند و دفاع یک امر واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: آنها تمام گزینه هایشان در مقابل ما روی میز است و درست می گویند چون دشمن هرکاری حاضر است انجام دهد و تنها را علاجش این است که در همه جبهه ها حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آنها هیچ چیز را نمی پذیرند، گفت: در مصر مردم انقلابی کردند و شرایط را تغییر دادند و مهره اصلی آمریکایی اسرائیلی را کنار گذاشتند و آقای مرسی آمد، هم نامه ای نوشت و به اسرائیلی ها و گفت ما باشما کنار می آییم و با ما کاری نداشته باشید و هم در عربستان دست پادشاه عربستان را بوسید که بگوید ما با شما هم هستیم. آیا از این بیشتر می شود ارادت داشته باشد؟ اما آنها نپذیرفتند چون می گویند به همین اندازه که متکی به مردم است و رأی آورده برای ما قابل قبول نیست و باید خود ما شخص را بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: خود ما هستیم که باید کشورمان را حفظ کنیم و از ناموس و دین دفاع کنیم همه مردم هستیم و نباید دولت از مردم جدا شود.

شرط تحقق شعارهای کشور قدردانی از مردم است

وی با اشاره به اینکه چند سال است که حضرت آقا براساس کارشناسی دقیق به دولت خطاب می کند، گفت: امسال هم به دولت خطاب است، اما کارها انجام نمی شود و امروز که ملت این بار تکلیف را باید به عنوان پیام بگیرد، امور و اختیارات و اعتبارات دست دولت است و همه اینها مال ملت است و شرطش این است که همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حضور مردم را یک نعمت عظیم دانست و عنوان کرد: شرطش قدردانی از مردم است در همه جبهه ها اگر مردم در جنگ نبودند چه کسی می توانست بعد از هشت سال این چنین سرافراز بماند؟!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در مسائل سیاسی اقتصادی و فرهنگی هم همین طور است و نقش مردم خیلی موثر است منتها شرطش این است که مردم را در ایده و آرمان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن در شکار همه است و هیچ کس از شکار دشمن جان سالم به در نمی برد.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: معمولا اول سال که پیام می رسد همه گرم برخورد می کنند، اما در آخر سال باید دید که چه شد و چه کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند در قرآن مسئولیت پیغمبر، مردم و نیروهای اجرایی را جدا کرده است، خاطرنشان کرد: وظیفه رهبر دینی چیزی است و دیگران وظیفه ای دارند که ان شاءالله ما در پایان سال با دست پر دشمن را ناامید کنیم و رهبر را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha