پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ مسئولین برای رفع گرد وغبار و هوای آلوده فکری کنند تا بیش از این مردم دچار خسران نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، گفتند: لازم است برای تلاش هایی که در برای عمران و آبادی شهر قم از سوی مسئولین خدوم می شود قدردانی و تشکر کرد.

معظم له بیان داشتند: همین خدمات صادقانه است که ماندگار است و قطعا مردم هم از مسئولین خدمت گزار قدر دانی خواهند کرد.

ایشان با تأکید بر این که خدای متعال براساس اعمال، ثواب و عقاب می دهد و هیچ عملی در دستگاه باری تعالی مخفی نخواهد ماند، گفتند: اگر انسان و مسئولین معتقد به قیامت باشد، قطعا برای عزت و اقتدار کشور، نظام و انقلاب تلاش صادقانه و خالصانه انجام خواهند داد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: همه معتقدیم هر عملی پاداشی داد و پاداش هر عملی به این است که رضای خدای متعال را به همراه داشته باشد.

 معظم له در ادامه بیان داشتند: یکی از مشکلات استان قم  گرد و غبار است، مردم از گرد و غبار ناراحت هستند، در این مسئله باید فکری شود تا مردم بیش از این دچار خسران نشوند.

ایشان افزودند: مسئله دیگر رسیدگی به خیابان سه راه  بازار تا خیابان ارم است. باید برای رفع موانع و کسب و کار بهتر تجار دراین منطقه و رفت و آمد آسان و بدون دغدغه  مردم فکری شود و یا لااقل کارها برای عمرانی این خیابان سرعت بیشتری پیدا کند تا شاهد گلایه های مردم و تجار و مغازه داران نباشیم. 

40/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha