پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان در جلسه شورای علمی هشتمین جشنواره علامه حلی از ارسال یک هزار و ۳۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره تا امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از اصفهان، صبح امروز اولین جلسه شورای علمی هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان با حضور حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمودی، حجت الاسلام و المسلمین غلامی، حجت الاسلام و المسلمین شانظری، حجت الاسلام و المسلمین راعی و حجت الاسلام و المسلمین الهی دوست از اساتید حوزه علمیه اصفهان حضور داشتند که درنهایت 20 ارزیاب  از اساتید نخبه و متخصص حوزه و دانشگاه تعیین و معرفی شدند.

در این جلسه عناوین گروه های جشنواره و مدیران آن مشخص و پس از آن ارزیابان هشتمین جشنواره توسط اعضاء مشخص و تایید شدند.

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: برای هشتمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان تا به امروز بالغ بر یک هزار و 356 اثر از سوی حوزه علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه رسیده است.

وی توضیح داد: ارزیابی اجمالی مقالات طلاب صورت گرفته و در حال انجام ارزیابی  تفصیلی  مقالات  طلاب در پنج گروه تعیین شده هستیم.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: گروه تفسیر، علوم قرآن و حدیث، فقه، حقوق و اصول؛ فلسفه، منطق و کلام؛تاریخ و معارف و علوم انسانی مرتبط با دین پنج گروه تعیین شده برای طلاب جهت اراسل مقالات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha