جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عفاف

حوزه/ حجاب و عفاف در جامعه مهم ترین اصل در تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود و همه باید در راستای گسترش این فرهنگ در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، فرشته شاهوردی، امروز در جمع دانش آموزان برخی مدارس شهرستان الشتر، در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص)، با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه برای مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: رعایت حجاب و عفاف سلاحی محکم برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان این که رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مهم ترین اصل در تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود، تصریح کرد: حجاب ارزشی دینی و اخلاقی است و همه باید در  راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان این که باید حجاب و عفاف در بین جوانان به عنوان یک فرهنگ نهادینه سازی شود، خاطر نشان کرد: زنان باید با رعایت حجاب و عفاف در تربیت نسلی مومن و پویا کوشا بوده و الگوی مناسبی برای فزرندان خود باشند .

 شاهورودی در پایان با بیان این که دختران جوان باید با تاسی از سیره زندگانی بزرگان دینی در رعایت حجاب و عفاف خود تلاش نمایند، یادآور شد: بی شک رعایت فرهنگ حجاب و عفاف موجب گسترش امنیت اخلاقی جامعه و مستحکم شدن بنیان خانواده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha