جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به تهدیدات و خطرات تکفیر برای کشور پاکستان، گفت: امنیت ملی و موجودیت پاکستان مشروط به نابودی جریان تکفیر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به تهدیدات و خطرات تکفیر برای کشور پاکستان، گفت: امنیت ملی و موجودیت پاکستان مشروط به نابودی جریان تکفیر است.

وی در سخنان خود در سمینار وحدت اسلامی و استحکام پاکستان ضمن بیان اینکه در تشکیل کشور پاکستان علما و اکابر شیعه و اهل سنت دوشادوش هم بودند گفت: امروز هم برای نجات پاکستان از عفریت تکفیر تمام قدرت های معتدل کشور باید متحد شوند و در کنار هم بایستند.

وی با بیان ضربات جریان تکفیر به پیکر اسلام و کشورهای اسلامی افزود: تکفیری‌ها از یک سو به ذبح و کشتار مسلمانان دست زدند و از طرف دیگر چهره زیبای دین اسلام را مخدوش ساختند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری افزود: اختلاف نظرهای علمی نه تنها مخرّب نیست  بلکه برای پیشرفت لازم است، اما فتنه گران با برجسته کردن این اختلافات سعی در دامن زدن به درگیری های فرقه ای دارند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان توطئه دشمن برای ایجاد اختلافات داخلی را در کمین جامعه شیعی دانست و هوشیاری علما و مبارزه قاطع با این گونه تحرکات را خواستار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha