جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آغاز به کار هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ رئیس دفتر جامعه مدرسین گفت: در هر حوزه انتخابیه دو ناظر انتخاب کرده بودیم و شمارش آرا هم با نظارت کافی انجام شد. پس از اعلام منتخبین نیز اعتراضاتی صورت گرفت که ۲۵ صندوق با حضور خود نمایندگان بازشماری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی از اعضای هیئت نظارت هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب، در مراسم افتتاحیه این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، گزارشی در مورد نحوه برگزاری این انتخابات ارائه کرد و گفت: پس از ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات، اسامی آنها به هیئت نظارت ارسال شد و بر طبق اساسنامه و آیین‌نامه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پس از اعلام اسامی تأییدشده اعتراضاتی صورت گرفت که مجدداً پرونده کسانی که اعتراض داشتند مجدداً بررسی شد.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مرحله اول حدود 600 نفر ثبت نام کرده بودند که 70 نفر نقص کلی در پرونده داشتند و شرایط لازم را برای حضور در انتخابات کسب نکردند.

وی افزود: اسامی 530 نفر در هیئت نظارت بررسی شد و پس از تأیید صلاحیت به صورت کتبی اعلام شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: 55 نفر در حین برگزاری انصراف دادند و حدود 45 نفر در بررسی‌های بعدی مدارک را تکمیل نکردند و نهایتاً 440 نفر برای حضور در انتخابات به تأیید نهایی رسیدند و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شد.

وی تصریح کرد: در هر حوزه انتخابیه دو ناظر انتخاب کرده بودیم و شمارش آرا هم با نظارت کافی انجام شد. پس از اعلام منتخبین نیز اعتراضاتی صورت گرفت که 25 صندوق با حضور خود نمایندگان بازشماری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha