جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید مدافع حرم مهدی دهقان

حوزه/ پیکر پاک شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان، با حضور مردم انقلابی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، از محل ناحیه مقاومت بسیج کاشان به طرف میدان کمال الملک این شهر تشییع شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، پیکر پاک شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان، پیش ظهر امروز چهارشنبه، با حضور انقلابی مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، از محل ناحیه مقاومت بسیج کاشان به طرف میدان کمال الملک این شهر برای خاکسپاری در روستای یزدل آران و بیدگل، تشییع شد.

در این مراسم علاوه بر آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خانواده های معظم شهداء ، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مسئولین، فرماندهان نیروهای نظامی و  انتظامی و اقشار مردم شهید پرور شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند.

برپایه این گزارش، در این مراسم پس از مدثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، آیت الله نمازی، نماز میت را بر پیکیر این شهید گرانقدر  اقامه کرد.

گفتنی است، شهید مهدی دهقان یزدلی(ازپاسداران نیروی هوای فضای سپاه) درحمله هوایی رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی به یک پایگاه هوایی، در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام

                          

                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha