جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میناپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر و دو برابر ظرفیت مدارس علمیه استان لرستان در سال تحصیلی جدید، ثبت نام شده اند و انتظار می رود این آمار در روزهای پایانی ثبت نام افرایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که ثبت نام از علاقمندان ورود به مدارس علمیه استان از 12 اسفند آغاز شده و تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر و دو برابر ظرفیت مدارس علمیه استان در سال تحصیلی جدید، ثبت نام داشته ایم که انتظار می رود این آمار در روزهای پایانی ثبت نام افرایش یابد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در مدارس علمیه استان ثبت نام از مقاطع سیکل تا تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام می شود، بیان داشت: علاقمندان می توانند برای تحصیل در حوزه، تحصیل در 13 مدرسه علمیه استان ثبت نام خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در ادامه با اشاره به این که امسال محدودیتی از نظر ظرفیت برای ورود به حوزه علمیه استان لرستان وجود ندارد، گفت: کیفیت محوری در جذب افراد مومن و علاقمند برای ورود به حوزه های علمیه لحاظ می شود و تلاش خواهد شد تا افراد متعهد، انقلابی و مستعد جذب حوزه های علمیه شوند .

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم اطلاع رسانی برای ورود به حوزه علمیه استان لرستان اندیشیده شده، افزود: رایزنی با ائمه جمعه استان برای تبلیغ در تریبون خطبه های نماز جمعه ابلاغ شده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان، تبلبغ در مساجد شهری و روستایی، پایگاه های بسیج، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را از دیگر برنامه های تاطلاع رسانی پذیرش حوزه برشمرد و یادآور شد: مبلغان و طلاب با تمام توان شرایط ورود و برکات حوزه را برای علاقمندان تشریح می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha