جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ سردار اشتری با بیان این که هر جا خشک‌سالی و کم‌آبی وجود دارد آسیب‌های اجتماعی نیز وجود دارند، گفت: نیروی انتظامی می‌کوشد با مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشک‌سالی در این حوزه نیز کمک‌کار استان پهناور سمنان باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، امروز در دیدار آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، اظهار داشت: خوشبختانه امسال در ناجا جذب نیرو داریم لذا یکی از مصوبات سفر خود را به افزایش نیرو در این استان اختصاص داده و تلاش می‌کنیم در این زمینه به افزایش نیروهای پلیس در استان سمنان کمک کنیم.

فرماندهی ناجا کشور با اشاره به درخواست آیت‌الله شاهچراغی در خصوص کمک ناجا برای حل مشکلات ناشی از خشک‌سالی، تصریح کرد: ناجا می‌تواند در زمینه آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشک‌سالی و کم‌آبی اقداماتی انجام دهد که در استان سمنان نیز این مهم را حسب فرمایش نماینده ولی‌فقیه در استان پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان این که هر جا خشک‌سالی و کم‌آبی وجود دارد، آسیب‌های اجتماعی نیز وجود دارند، گفت: نیروی انتظامی می‌کوشد با مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشک‌سالی در این حوزه نیز کمک‌کار استان پهناور سمنان باشد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: ناجا برای تحقق شعار امسال مقابله جدی با قاچاق و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری را در برنامه قرار داده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال ۹۶ وظایف مهمی در تأمین امنیت انتخابات، اربعین، مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، حوادث دی‌ماه و خیابان پاسداران داشت و رسالت خود را بدون هرگونه هزینه برای نظام به انجام رساند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در حوادثی مانند دی‌ماه و خیابان پاسداران با تدبیر و حضور هوشمندانه، وظایف خود را انجام داد و نیروی انتظامی استان سمنان نیز در شاخص‌ها و بررسی‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان این که برخی اشکالات در مسائل انتظامی در استان سمنان به مسائل ساختاری و پشتیبانی بازمی‌گردد و در آینده همراهی بیشتری در این زمینه‌ها با این استان خواهد شد، بیان کرد: شرایط استان سمنان به دلایل وسعت، ارتباط با هشت استان و قرار گرفتن در محور شرقی-غربی و شمالی-جنوبی حساسیت ویژه خود را دارد.

سردار اشتری با اشاره به این که استان سمنان ازنظر شاخص‌های انتظامی نمرات خوبی در بررسی‌ها کسب کرده، افزود: همگرایی مردم و مسئولان به‌ویژه با نیروی انتظامی در سطح بالا و قابل‌تقدیر است، همچنین باید زیرساخت‌های لازم در استان سمنان برای زائران فراهم شود، از دوربین و نظارت‌ها باید بیشتر در این مسیر استفاده شود، جاده‌های استان در مسیر زائران رضوی بهسازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha