جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اخلاق

حوزه/ حجت‌الاسلام هادی از انتشار چهل و نهمین شماره فصلنامه «اخلاق» خبر داد و خواستار همکاری استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اصغر هادی عضو هیئت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود را در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان این که 9 مقاله در این شماره به چاپ رسیده، گفت: «بررسی نهی از سرگرمی در سبک زندگی اصفهان»، «خوش خلقی همسران و تحکیم خانواده در کلام اهل بیت علیهم السلام»، «بررسی نقش سازنده فضایل اخلاقی در سلامت روانی با رویکرد  دینی - روان شناختی»، «بازنمای جامعه ی تربیت پذیر و شیوه های ارتقای آن»، «بررسی ارتباط دین داری با ارتکاب به جرم در میام جوانان ورزشکار» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

حجت الاسلام هادی عنوان کرد: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

عضو هیئت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که مقالات ارسالی باید در سطح علمی پژوهشی باشند، ابراز داشت: فصلنامه در حال ارتقاء علمی است و بنابراین می طلبد تا سطح علمی مقالات نیز قابل قبول باشد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha