پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حبیبی

حوزه/ رئیس ستاد استانی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی استان یزد، مهمترین اولویت این ستاد در سال ۹۷ را محقق ساختن منویات مقام معظم رهبری و اجرایی و عملیاتی نمودن حمایت از کالای ایرانی در جامعه اعلام کرد و گفت: در سال گذشته مانع تعطیلی چند واحد تولیدی با ۴۰۰ کارگر شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمدرضا حبیبی، در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال گذشته با تشکیل جلسات متعدد، اقدامات بسیار خوبی در حمایت از تولید کنندگان داشت.
 وی افزود: این ستاد با وساطت میان بانک های عامل و برخی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران که به علت نوسانات اقتصادی بازار، در بازپرداخت تسهیلات بانکی دچار مشکل شده بودند، مانع تعطیلی چند واحد تولیدی با بیش از 400 کارگر شد.
رئیس ستاد استانی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی استان یزد، مهمترین اولویت ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیدن و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی ذکر کرد و گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی باید به صورت عملی در جامعه پیاده شود و نه اینکه فقط در قالب شعار و تبلیغات بماند.
حبیبی با تصریح بر اینکه باید همه مسئولین و دست اندرکاران پای کار باشند و در این زمینه برنامه دار و هدفمند حرکت نمایند؛ ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران را در چهارچوب قانون، مهم ارزیابی کنیم.
وی اضافه کرد: با حمایت های این ستاد فرصت های جدیدی برای سرمایه گذارانی که به دلایل مختلف به مشکل برخورده اند فراهم می شود.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی استان یزد خاطرنشان کرد: البته در بعضی از موارد هم هستند افراد فرصت طلبی که درخواست به این ستاد را به عنوان فرصتی برای شانه خالی کردن از ادای دیون خود می دانند اما در این ستاد همه موارد با دقت و با حضور طرفین مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.


انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha