جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانس خبری شورای همبستگی ملی پاکستان

حوزه/ تعدادی از رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان در کنفرانسی خبری ضمن اعلام برگزاری راهپیمایی عظیم در روز جمعه در حمایت از مسلمانان کشمیر و فلسطین اعلام کردند برگزاری راهپیمایی در دفاع از فلسطین و کشمیر نشان دهنده این امر است که ما حامی مظلومان هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ تعدادی از رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان در کنفرانسی خبری ضمن اعلام برگزاری راهپیمایی عظیم در روز جمعه در حمایت از مسلمانان کشمیر و فلسطین اعلام کردند که؛ برگزاری راهپیمایی در دفاع از فلسطین و کشمیر نشان دهنده اسن امر است که ما حامی مظلومان هستیم.

در کنفرانسی خبری در باشگاه ملی خبرگزاری در شهر اسلام آباد تعدادی از رهبران و مسئولین شورای همبستگی ملی پاکستان حاضر شده و از برنامه ریزی و آمادگی کامل این شورا برای برگزاری راهپیمایی بزرگ دفاع از مسلمانان فلسطین و کشمیر خبر دادند و اتحاد عالم اسلام در مقابل مثلث آمریکا، هند و اسرائیل را خواستار شدند.

میا محمد اسلم از جماعت اسلامی پاکستان در بیان مظلومیت مسلمانان این دو خطه گفت: از یک طرف مسلمانان مظلوم کشمیر هدف گلوله های ساچمه ای سربازان هندی قرار می گیرند و از طرف تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی  فلسطینیان بی گناه را به خاک و خون می کشند، آمریکا هم مردم بی گناه افغانستان را بمباران می کند، ما نباید در مقابل جنایات ساکت بنشینیم.

سید ثاقب اکبر نائب رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان با اعلام جزئیات برنامه اعلام نمود که 30گروه مذهبی عضو در شورای همبستگی ملی با تمام ظرفیت های خود در این راهپیمایی شرکت خواهند نمود و این برنامه علاوه بر حمایت مسلمانان مظلوم فلسطین و کشمیر جلوه ای از اتحاد و وحدت مسلمانان پاکستان نیز خواهد بود.

شورای همبستگی ملی پاکستان (ملی یکجهتی کونسل) متشکل از 30گروه مذهبی-سیاسی از مذاهب و مکاتب مختلف اسلامی پاکستان اعم از شیعه و سنی است. این شورا باهدف کاهش تنش های مذهبی و گسترش فضای وحدت و نیز ائتلافی در مسائل سیاسی کشور پاکستان تشکیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha