جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جمعیت علمای هند

حوزه/ ارشد مدنی رئیس جمعیت علمای هند در سخنان خود در کنفرانس همبستگی ملی ضمن اشاره به تعالیم انسان دوستانه تمامی ادیان به ویژه اسلام گفت: پیام اسلام انسان دوستی بدون توجه به مذهب و نژاد است و حقیقت تقوا هم همین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ ارشد مدنی رئیس جمعیت علمای هند در سخنان خود در کنفرانس همبستگی ملی ضمن اشاره به تعالیم انسان دوستانه تمامی ادیان به ویژه اسلام گفت: پیام اسلام انسان دوستی است بدون توجه به مذهب و نژاد است و حقیقت تقوا هم همین است.

کنفرانس همبستگی ملی در شهر چنای مرکز ایالت تامیل نادوی هند و از سوی جمعیت علمای این ایالت و با حضور نمایندگان ادیان مختلف و علمای اسلام و عموم مردم برگزار گردید.

رئیس جمعیت علمای هند ضمن بیان اینکه تعالیم تمام ادیان بر اساس انسان دوستی است گفت: هیچ دینی به پیروان خود دستور اختلاف افکنی، قتل بیگناهان و ظلم و تعدی نمی دهد. این تشنگان قدرت هستند که در لباس و پناه دین دست به جنایت می زنند تا به اغراض و خواسته های خود برسند.

وی افزود در کشور ما مردم از تمام ادیان صلح دوست هستند و سابقه طولانی زندگی پیروان ادیان در هند آن را ثابت می کند.

وی تقوای حقیقی را انسان دوستی با صرف نظر از نژاد و مذهب انسان ها دانست و همین امر را پیام اسلام معرفی کرد.

در این برنامه از دولت هند خواسته شد تا از ظلم به مسلمانان و اقلیت های مذهبی دیگر جلوگیری کرده و محدودیت های بی مورد را از مدارس و مراکز دینی بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha