پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رییس شورای قضایی استان یزد

حوزه/ رئیس شورای قضایی استان یزد همه مسئولان را به برخورد مناسب با مردم توصیه کرد و گفت: تربیون های معاند نظام، بدون دلیل و با دروغ و تزویر علیه نظام اسلامی تبلیغ می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدرضا حبیبی در اولین نشست شورای قضایی استان یزد در سال 97 اظهار کرد:دشمن با جوسازی و حربه های تبلیغاتی، هجمه هایی را با هدف ایجاد فاصله و انشقاق بین مردم و حاکمیت ایجاد می کند که بهترین راه خنثی سازی این هجمه ها ارائه خدمات صادقانه و تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اداری و دولتی است.

وی افزود:همه باید دست در دست هم و در یک فضای همدلی و مهربانی خدمت به مردم را با هدف تحقق تمام اهداف متعالی نظام اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت مد نظر قرار دهیم.

رئیس شورای قضایی استان یزد، مردم را بزرگترین سرمایه نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: تکریم ارباب رجوع به معنی مسامحه و تخطی از قوانین و مقرارت نیست، بلکه باید اجرای قانون را با چاشنی برخورد مناسب، تکریم ارباب رجوع و رعایت شأن و منزلت افراد همراه ساخت.

حبیبی خاطرنشان کرد: قانون جرم و مجازات را به صورت کامل تشریح کرده است و کسی حق ندارد ورای قانون، برخورد نامناسبی را حتی با فرد مجرم داشته باشد، چراکه مردم حُکم بد را فراموش می کنند اما برخورد نامناسب را هرگز از یاد نخواهند برد.

وی تصریح کرد: اکنون تربیون های معاند نظام، بدون دلیل و با دروغ و تزویر علیه نظام اسلامی تبلیغ می کنند و اگر ما نیز به عنوان مسئول و کاردار در جایی برخورد نامناسبی داشته باشیم باعث می شود تمام زحمات طاقت فرسای کل مجموعه زیر سئوال رود.

رئیس کل دادگستری استان، ایجاد شرایط مطلوب و فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه را حق ارباب رجوع دانست و بیان داشت: فردی که به دستگاه قضایی مراجعه می کند به طور معمول دارای غصه و ناراحتی هست و نباید روندها، رویکردها و نقوص خدمات و تجهیزات دستگاه ها نیز مشکلاتی را برای ارباب رجوع ایجاد نماید.

*ادارات استان یزد تمام ملزومات خود را از کالای ایرانی تهیه کنند

حبیبی بار دیگر بر اهتمام ویژه بر اجرایی شدن عنوان سال و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: در دستگاه های اداری باید تا آنجا که امکان دارد ملزومات اداری و مصرفی و حتی تجهیزات صنعتی از میان کالای های تولید داخل تهیه شود.

وی اظهار کرد: استان یزد خود نیز از جمله استان های صنعتی است که در بسیاری از موارد تولید کننده های فعالی دارد و انتخاب اول خرید باید از میان کالاهای تولید داخل استان با هدف رونق بیش از پیش همین استان باشد.

این مقام مسئول بر مسئله فرهنگ سازی در موضوع استفاده از کالای ایرانی نیز تأکید کرد و بیان افزود: دستگا های متولی فرهنگ سازی، رسانه ها و سایر مراجع ذی نفوذ در مسئله فرهنگ باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

 

انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha