پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فضلی

حوزه/ حجت الاسلام فضلی از اجرای طرح معرفتی جامع رشد ویژه دانش آموزان نخبه تهرانی خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۰ نفر از طلاب و مبلغان دینی و ۱۵ نفر از اساتید مطرح حوزه علمیه همکاری دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر علی فضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: دوره معرفتی با عنوان طرح "جامع رشد" ویژه دانش آموزان دبیرستان شاهد دوره اول شهید عسگریان منطقه یک تهران به همت مبلغان حوزه علمیه استان تهران و با همکاری بنیاد حضرت مهدی(عج) و بنیاد امامت به مدت 5 هفته در شهرهای قم و تهران برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای سطح معرفتی، علمی و اخلاقی 30 نفر از دانش آموزان نخبه و برگزیده دبیرستان شاهد شهید عسگریان تهران انجام می‌شود.

مسئول طرح فرهنگی تربیتی «جامع رشد» با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این طرح، عنوان داشت: دوره معرفتی «جامع رشد» در 5 هفته و از تاریخ 23 فروردین آغاز و تا 21 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در اجرای این طرح 10 نفر از طلاب و مبلغان دینی و 15 نفر از اساتید مطرح حوزه علمیه همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام فضلی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های معرفتی علمی و نیز برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی، اظهار داشت: اهم موضوعات و سرفصل‌هایی که در این مدت برای دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد شامل؛ قرآن شناسی، مهدویت، امام شناسی، دشمن شناسی، تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، احکام جوانان، انسان شناسی، ولایت فقیه، آداب هیئت، برنامه ریزی و روش مطالعه، تبیین کار جمعی و گروهی، مطالعه و تبیین موضوعی کتب شهید مطهری، موسیقی و مد گرایی در جوانان و... خواهد بود. ۳۱۳/۴۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha