پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 445950
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تصاویر/ آزمون ورودی مدارس و مراکز فقهی حوزه

حوزه/ آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه امروز به شکل متمرکز در قم و هفت شهر کشور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه امروز  24 فروردین ماه در قم و هفت شهر کشور شامل مشهد، تهران، شیراز، اهواز، اصفهان، بابل و مراغه برگزار شد.

بر اساس این گزارش:در این آزمون که از ساعت 9 صبح در مدرسه امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد 750 طلبه برای حضور در مدارس و مراکز 11 گانه قم و سایر شهرستان ها با هم به رقابت پراختند.

در این مراسم 750 نفر از طلابی که قرار است تحصیلات خود را در سطح عالی آغاز نمایند شرکت داشتند؛ همچنین در سطح کشور 1500 طلبه برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند که مابقی طلاب در شهرهای مذکور به رقابت پرداختند.

طلاب پس از قبولی در مدرسه علمیه شهیدین، مدرسه فقهی اهل بیت(ع)، مدرس عالی فقه صاحب الزمان اصفهان، مرکز فقهی امام علی(ع)، مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع)، مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، مدرسه عالی فقه دارالهدی، مدرسه علمیه سطح عالی ولی امر(عج)، مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(ص)، مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) و مؤسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد(عج) ثبت نام می کنند.

خاطرنشان می شود: طلاب در آزمون هشت مرکز و مدرسه فقهی را انتخاب می کنند و نتایج برای مدارسی که انتخاب کردها اند ارسال می شود و طلاب از بین این مدارس مدرسه علمی و فقهی آینده خود را انتخاب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha