پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق با صدور بیانیه ای، از تجمع و عزاداری ملت عراق در شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) در شهر کاظمین تشکر کرد و گفت: شما با برپایی این مراسم و اظهار دوستی به پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهرش، پیام بزرگی به داخل و خارج کشور دادید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق با صدور بیانیه ای، از تجمع و عزاداری ملت عراق در شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) در شهر کاظمین تشکر کرد و گفت: شما با برپایی این مراسم و اظهار دوستی به پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهرش، پیام بزرگی به داخل و خارج کشور دادید.

وی افزود: پیام شما در آستانه انتخابات بیانگر این است که ملت عراق شایسته توجه بیشتری است؛ چراکه ملتی بخشنده، قهرمان و ولائی است، لذا نباید با اختلافات، کوتاهی و فساد حقی از حقوقش ضایع شود.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: ملت عراق پیامی را به خارج فرستاد و مضمون آن این است که به اراده، وحدت و گزینه های مستقل عراق احترام بگذارید و دست از توطئه علیه آن بردارید.

این عالم عراقی در خصوص حوادث منطقه به آنچه در سوریه در جریان است اشاره کرد و گفت: امیدواریم که حکمت مسئولان و نیرو های نظامی بزرگتر از تحریکات و نابسامانی ها باشد.

ایشان در پایان گفت: از خداوند متعال می خواهیم ما را از جنگی جهانی که تر و خشک را با هم می سوزاند، حفظ کند.

شایان ذکر است که شهر کاظمین روز پنج شنبه به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) شاهد حضور میلیون ها زائر در حرم مطهر امامین جوادین (علیهما السلام) بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha