جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: تهدیدات اخیر آمریکایی ها نسبت به سوریه تو خالی است و مردم سوریه سالهای زیادی است که در زیر سایه این تهدیدات زندگی خود را به سر می برند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه اول نمازجمعه حرم مطهر حضرت زینب (س) ضمن تاکید بر موضوع  مبعث و اینکه این روز اولین روز هدایت بشریت به دست بزرگترین رهبر الهی است، مبعث را روز بنیان گذاری تربیت دانست نه روز بنیان گذاری تعلیم و آموزش زیرا تربیت هدف اصلی بعثت انبیا است.

وی افزود: ما با وجود تهدیدات آمریکا همایش بزرگ  "قدس پیش روی ما است" را با حضور شخصیت های بین المللی از کشورهای گوناگون برگزار کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی فرمود: پیام این همایش این است که  قدس مسأله اول جهان اسلام است و همه کشورها و ملت‌ها و لو اینکه در حال جنگ هستند و خودشان گرفتارند، ولی مسأله اصلی اسلام را  قدس می دانند؛ چرا که  امام خمینی ره فرمود: قدس مسأله اول جهان اسلام است.

تولیت حرم مطهر حضرت زینب(س) ادامه داد: جمهوری اسلامی در دوران جنگ صدامی از قدس حمایت کرد و  روز قدس را بزرگ داشت و امروز سوریه ی در حال جنگ همایش  "القدس وجهتنا" برگزار می کند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت:حضور میهمانانی که به این همایش آمده اند بیانگر این است که ما اینجا با وجود تهدیدات احساس می کنیم در میان هموطنانمان هستیم و آرامش داریم و همه با هم برای  آزادی قدس تلاش می کنیم و این آزادی نیز خیلی دور نخواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha