جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

حوزه/ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از عومل مهمی که باعث ایجاد رونق اقتصادی می شود، غیرت و تعصب ایرانی در حمایت از کالای ساخت کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده و حمایت عملی از کالای ایرانی در سال جاری به عمل آورند، قطعاً ما در همین امسال نشانه هایی مبنی بر رونق و تحول اقتصادی را مشاهده می کنیم و گرنه به صرف شعار و عدم اقدام و عمل در این باره این امر میسر نخواهد بود.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر برخی مسئولان آن طور که مورد انتظار بود، مطالبات مقام معظم رهبری را جامه عمل نپوشاندند و اینک امید ایشان به مردم و همت مجموعه های مردمی است که در این خصوص با حمایت از کالای ایرانی ، نقش تاریخی خود را در این باره ایفا کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برخلاف برخی ذهنیت های غلط، بسیاری از کالاهای داخلی از نظر کیفیت از کالاهی هایی که از چین و هند وارد می شود بالاتر است و البته در مورد دیگر کالاها نیز باید کاری کنیم که کیفیت ساخت داخل افزایش یابد تا مردم بیشتر انگیزه و رغبت به خرید کالای ایرانی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به این که حمایت از کالای ایرانی مانع از خروج ارز از کشور به نفع بیگانگان می شود، گفت: البته حتی در جاهایی که ما یک مقدار از نظر کیفیت عقب هستیم، غیرت و تعصب ایرانی در خرید کالای وطنی باعث می شود که به تدریج زمینه تقویت تولید ملی نیز فراهم شده و کیفیت کالاها به میزان مورد رضایت مشتری برسد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha