جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان

حوزه/ نشست احزاب و شخصیت های لبنان با صدور بیانیه ای تجاوز سه گانه آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی با حمایت برخی کشور های حاشیه خلیج فارس به سوریه را محکوم کرد و گفت: این اقدام قبل از رسیدن کمیته تحقیقاتی بین المللی به شهر دوما برای بررسی مسئله استفاده از سلاح شیمیایی انجام گرفت و دروغ بودن اتهامات متجاوزین علیه سوریه را برملا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست احزاب و شخصیت های لبنان با صدور بیانیه ای، تجاوز سه گانه آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی با حمایت برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به سوریه را محکوم کرد و گفت: این اقدام قبل از رسیدن کمیته تحقیقاتی بین المللی به شهر دوما برای بررسی مسئله استفاده از سلاح شیمیایی انجام گرفت و دروغ بودن اتهامات متجاوزین علیه سوریه را برملا کرد.

این نشست اشاره کرد: تجاوز آمریکا با هدف انتقام از شکست تروریست ها در غوطه شرقی در برابر ارتش سوریه و عدم موفقیت آمریکا و هم پیمانان آن در سرنگونی دولت ملی و مقاوم سوریه انجام گرفت.

همچنین تاکید کرد: موضع گیری قاطع محور مقاومت و روسیه در قبال سوریه، طرح متجاوزان برای راه اندازی جنگ گسترده علیه سوریه را که هدفشان نابودی قدرت سوریه و طولانی کردن مدت جنگ برای خدمت به اسرائیل و جلوگیری از پیروزی سوریه بود، ناکام گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha