شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/ علمای یمن تاکید کردند: آمریکا، انگلیس و فرانسه با هواپیما ها و موشک های خود و بر اساس توجیه های واهی و عناوین جعلی و باطل، با استفاده از پول و تایید آل سعود و قطر و برخی کشورهای خلیج فارس به ملت سوریه حمله کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، درپی حمله هوایی جنایتکارانه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در بامداد روز گذشته، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای، این جنایت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

سپاس خدایی را که فرمود: (وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ)

و فرمود: (فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ)

انجمن علمای یمن تجاوز ظالمانه کشورهای سه گانه آمریکا، انگلستان و فرانسه به کشور عربی و مستقل سوریه با محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: کشورهای سه گانه با هواپیما ها و موشک های خود و بر اساس توجیه های واهی و عناوین جعلی و باطل با استفاده از پول و تایید آل سعود و قطر و برخی کشورهای خلیج فارس به ملت سوریه حمله کردند و ما علمای یمن در واکنش به این حمله ظالمانه، حمایت و همبستگی کامل خود را با ملت سوریه اعلام کرده و تاکید می کنیم که هرگونه دخالت در امور کشورهای عربی و اسلامی از سوی استکبار جهانی حامی تروریسم باطل و محکوم است.

علمای یمن تاکید کردند: موضع گیری کشورهای استکباری در برابر تجاوز عربستان به یمن و اشغال فلسطین، محکم ترین دلیل بر تروریست بودن خود آنها و مصادره حقوق و آزادی ملت ها توسط آنها است.

علمای یمن در ادامه این بیانیه از ملت های مسلمان و عربی خواستند در محکومیت این جنایت به به خیابان ها بیایند و به عنوان یک تکلیف شرعی، موضع خود را اعلام کنند و همبستگی خود را با ملت مظلوم سوریه و فلسطین و یمن و تمام مظلومان جهان نشان دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha