جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید گفت: دشمنان ما برای توطئه علیه مقاومت و تضعیف آن وارد انتخابات می شوند، لذا انتخابات برای ما به معنای تاکید بر حق مقاومت و رأی دادن برای پیروزی مقاومت است و برای راهیابی این شخص یا آن شخص نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیف دختران در شهر بعلبک گفت: فضایی که امروز در جشن تکلیف شاهد آن هستیم، نمونه ای از پاکی، عفاف و صفا است و ما معتقدیم که حقّ و دین ذاتاً زیبا هستند و این فضا نشانگر یک پیروزی است که به پیروزی های سیاسی، نظامی، امنیتی و اجتماعی افزوده می شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که به پیروزی های معنوی و اخلاقی دست یافتیم و جوانان ما در مقاومت ثابت کردند که نمونه ای از اخلاق و صفا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین امین السید اشاره کرد: برخی می گویند که بقا برای کسی است که قوی تر است، امّا ما می گوییم بقا برای کسی است که پاک تر است و مسئولیت دینی بر پایه قرآن، پیامبر (ص)، اهل بیت (ع) و مردم است و انسان مکلف، زندگی اش را بر این اساس آغاز می کند که و در برابر خداوند مسئول است و اینکه طاعت، عزتی الهی و رهایی از ذلت اطاعت از بشر است.

وی افزود: ما به زمانی رسیدیم که ممکن نیست هرگونه تهدید یا جنگ یا تجاوزی، مقاومت و پروژه آن را سرنگون کند و این از برکات طاعت و عشق و دوستی نسبت به حضرت محمد (ص) و اهل بیت اطهار (ع) است.

عضو ارشد حزب الله به مسئله انتخابات پارلمان لبنان پرداخت و گفت: انتخابات 2018 میلادی لبنان، بخشی از جنگ ماست و بزگتر از این است که این نماینده بیاید یا آن یکی بیاید.

وی ادامه داد: منظورمان از جنگ این است که دشمنان ما برای توطئه علیه مقاومت و تضعیف آن وارد انتخابات می شوند، لذا انتخابات برای ما یعنی تاکید بر حق مقاومت، حمایت از آن، بقا و پیروزی آن است و رأی دادن برای پیروزی مقاومت است و برای راهیابی این شخص یا آن شخص دیگر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین  امین السید اشاره کرد: فرقی میان جنگ برای مقابله با تروریستی تکفیری در منطقه "جرود عرسال" یا حلب یا قلمون یا بوکمال یا دمشق یا رقه و جنگ انتخابات نیست، بلکه این سخت تر است.

وی تصریح کرد: در مقابله با تروریست ها و صهیونیست ها، همه نمی توانند سلاح حمل کرده و در میدان های جنگ مبارزه کنند، امّا همگی می توانند در انتخابات شرکت کرده و از رزمندگان مقاومت، شهدا، مجروحین و اسرا حمایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha