سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حجت الاسلام صاحلی با تأکید با عدم حمایت از تولید داخلی و خرید کالای های خارجی امیدی به رشد و رونق اقتصادی کشور باقی نخواهد ماند، گفت: ملت ایران باید بدانند که با خرید تولیدات خارجی یک کارگر ایرانی شغل خود را از دست می دهد و از این طریق تنها به تولید کننده خارجی کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری یک شنبه شب در نشست جمعی از روحانیون مرکز استان، به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: همه بخش های کشور باید تحقق مطالبات رهبری در سال جدید بسیج شوند.

وی با بیان این که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی حمایت از کالای ایرانی را در کشور به یک فرهنگ تبدیل کنیم، افزود: با حمایت از تولید داخل به طور حتم شاهد یک رشد و رونق مناسب اقتصادی در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند رونق اقتصادی است، خاطرنشان کرد: این رونق با حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که حمایت از کالای ایرانی تنها یک شعار نیست، بلکه یک راهبرد ارزشمند برای پیشرفت کشور است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند با حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با حمایت از تولید داخلی می توانیم کشور را به یک ثبات اقتصادی مشخصی برسانیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز کشور در حوزه اقتصادی از بیماری رنج می برد که باید درمان شود و یکی از راه های مهم آن حمایت از تولید داخلی است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مسائل کشور کاملاً جامع و عالمانه است، تصریح کرد: ایشان با رصد کامل وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که با حمایت از تولید ایرانی می توان به پیشرفت های مناسبی در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی دست یافت، خاطرنشان کرد: باید هر چه می توانیم از وابستگی کشور به خارج بکاهیم و از توان داخلی بیافزاییم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خرید کالای خارجی نباید برای ملت ایران افتخار باشد، تصریح کرد: باید سبک زندگی خود را به گونه ای تغییر دهیم که همان طور که تنها خرید کالای ایرانی برای ما افتخار باشد.

حجت الاسلام صاحلی با تأکید با عدم حمایت از تولید داخلی و خرید کالای های خارجی امیدی به رشد و رونق اقتصادی کشور باقی نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بدانند که با خرید تولیدات خارجی یک کارگر ایرانی شغل خود را از دست می دهد و از این طریق تنها به تولید کننده خارجی کمک می کنیم.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که همه باید برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید به میدان بیایند، بیان داشت: باید با عزم ملی حمایت از کالای ایرانی را به یک فرهنگ ملی تبدیل کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عده ای در داخل که منافع خود را در وابستگی به بیرون می دانند از حمایت از تولید داخلی نگران و هراسان هستند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های داخلی برای حمایت از کالای ایرانی که نتیجه تلاش و رنج کارگر ایرانی است بهره گیریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha