شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عبدالله متولیان روزنامه نگار

حوزه/ روزنامه نگار و کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد: یکی از اهداف جدی دشمن در جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی ،تحقیر کالای ایرانی و جهت دهی به ذهنیت مردم در راستای اهداف خود است.

سيد عبدالله متوليان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که آحاد ملت ایران و به خصوص مسئولان مخاطب شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی هستند، اظهار داشت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی به خصوص مي‌دانند كه با ترجيح خريد كالاي ايراني بيشترين نقش را در رشد اقتصادی کشور و افزایش میزان اشتغالزایی برای جوانان بیکار خواهند داشت.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن در جنگ اقتصادی، تحقیر کالای ایرانی است و حال آن که با حمایت از کالای ایرانی می توانیم به ارتقای کیفی محصولات داخل نیز کمک جدی داشته باشیم.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: علاوه بر تقویت شاخصه های سیاسی و اجتماعی ، در سایه حمایت از تولید ملی ، براي جوانان اين مرز و بوم فضاي مناسب كسب و كار به وجود خواهد آمد، ضمن آن که بی شک با كثرت توليد و پايين آمدن هزينه‌هاي توليد فرصت مناسب براي بالاتر بردن كيفيت كالا در اختيار توليدكنند قرار مي‌گيرد.

وی همچنین گفت: از سوی دیگر با بالاتر رفتن كيفيت كالاي ايراني مزيت رقابت براي توليد كننده فراهم آورده و همین مساله خود موجب توليد بيشتر و بهتر و باكيفيت‌تر و در نتيجه اشتغال بيشتر خواهد شد.

متولیان تاکید کرد: ايران يك بازار بزرگ ۸۰ ميليوني با در اختيار داشتن بيش از ۷ درصد از منابع جهاني مورد طمع بيگانگان براي صادرات كالاهاي خود به ايران بوده و لذا آن ها تمام همت خود را در جهت تحقير فرهنگ و كالاي ايراني به‌كار می گیرند.

وی افزود: در این بین، تنها راه برون رفت و خنثي سازي اين توطئه اقتصادي همت مضاعف، جهادي و انقلابي از سوي توليدكنندگان، قواي سه‌گانه به‌ويژه دولتمردان و مردم ايران در رفع موانع توليد و حمايت از كالاي ايراني است و تنها در این صورت است که در كوتاه‌ترين زمان ممكن شاهد رونق توليد و اشتغال و حضور موفق در بازارهاي داخلي و خارجي خواهيم بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha