چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دکتر محمد ملکی نهاوندی-معاون آموزشی دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ دانشگاه ادیان و مذاهب در ۱۷ رشته کارشناسی ارشد حضوری و ۱۴ رشته دکتری و ۱۰ رشته کارشناسی ارشد مجازی دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد ملکی نهاوندی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام این خبر گفت: همه طلاب و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های حوزوی امکان شرکت در آزمون ورودی را دارند.

وی ادامه داد: دوره های کارشناسی ارشد حضوری برای دانشجویان شرکت کننده در آزمون اختصاصی رایگان است وثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش دانشگاه به آدرس www.urd.ir انجام می پذیرد.

ملکی نهاوندی افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب با بهره گیری از هیأت علمی پرتوان و پشتیبانی علمی اساتید برجسته حوزه، یکی از دانشگاه های حوزوی است که راه را برای ارتباط هدفمند طلاب با دیگر ادیان و مذاهب داخل و خارج از کشور فراهم نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: دانشگاه ادیان در همه رشته های مرتبط با ادیان و مذاهب از اساتید برجسته بهره مند است و در خصوص تعریف رشته های مختلف، تألیف کتاب و .... در سطح کشور پیشرو می باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: شرایط مناسب پژوهش در دانشگاه به شکلی است که فضای تولید علم بر کلیه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حاکم است و بحمدلله دانشگاه از این نظر در جایگاه برجسته ای قرار دارد.

وی گفت: ارتباط با اساتید، دانشجویان و دانشگاه های مختلف دنیا از دیگر امتیازهایی است که دانشجویان این دانشگاه از آن بهره مند هستند و در کنار رشته های مربوط به ادیان و مذاهب، اولین دانشکده زن و خانواده را در کشور با چند رشته دکتری و ارشد راه اندازی نموده است.

ملکی نهاوندی، دانشکده های فلسفه و عرفان را از دیگر دانشکده های فعال و پویای این دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: دانشکده های فلسفه و عرفان پس از دانشکده های ادیان، مذاهب، شیعه-شناسی و زن وخانواده با رشته های مختلف دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه فعالیت می کنند.

وی با اعلام نحوه ارتباط با مسئولین مربوطه جهت راهنمایی های لازم، یاد آورشد: متقاضیان تحصیل در صورت داشتن هرگونه سؤال یا بروز مشکل برای ثبت نام می توانند با تلفن 32802610-025 الی 13 داخلی های 153 و 144 و 143 تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha