پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد رضا عرب زاده-معاون آموزش حوزه علمیه کرمان

حوزه/ اجلاسیه اساتید حوزه علمیه کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه، پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، اجلاسیه اساتید حوزه علمیه کرمان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه برگزار میشود.

حجت الاسلام محمد رضا عرب زاده معاون آموزش حوزه علمیه کرمان در این رابطه گفت: اساتید در ساماندهی و ‌ارتقای حوزههای علمیه نقش ویژه و مهمی دارند. هماهنگی و اشتراک نظر اساتید، تجمع دغدغههای متعالی و تجمع ارادهها بر اهداف واحد در ارتقای علمی و آموزشی مدارس علمیه از مسایل مهمی است که باید در نظر گرفته شوند و برای تقویت نقش اساتید و هماهنگیها بایستی برنامهریزی مناسبی انجام شود.

وی در رابطه با برگزاری اجلاسیه اساتید تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم این نقش را فعالتر کنیم و بستر هماهنگی میان اساتید و اساتید با مدیریت استان و مدیریت ستاد قم فراهم شود در معاونت آموزش حوزه استان تصمیم به برگزاری اجلاسیه اساتیدگرفته شد.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که ضرورت برگزاری این اجلاسیه را بیشتر میکند، مسائل موجود در آیین نامه جدید است که نمونه آن واگذاری طراحی سوالات پایههای اول و دوم، چهارم‌و‌پنجم و هفتم و‌هشتم به اساتید مدارس علمیه میباشد که ضرورت میرود هماهنگیهای لازم برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان سال در چنین جلاستی صورت گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمان گفت: دیگر موضوع مهم تشکیل گروههای علمی تربیتی در مدارس علمیه میباشد که لازم میرود مسوولین امر به توضیح و تبیین طرح برای اساتید، مدیران و معاونین آموزش مدارس بپردازند.

حجت الاسلام عرب زاده یکی از اهداف معاونت آموزش حوزه کرمان را برگزاری چندباره اجلاسیه اساتید در طول سال خواند و بیان داشت: یکی از اهداف معاونت آموزش حوزه علمیه کرمان ایجاد فضایی برای برگزاری چندباره اجلاسیه اساتید است. ما امیدواریم به گونهای بتوانیم برنامهریزی کنیم تا این اجلاسیه با شکلها و موضوعات کلی و جزئی، تخصصی و عمومی، در شهرها و مناطق مختلف و با اساتید سفیران هدایت و مدارس بلند مدت به صورت جداگانه برگزار کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمان در رابطه با برگزاری اجلاسیه اساتید حوزه کرمان گفت: این اجلاسیه پنج شنبه سیام فروردین از ساعت هشت صبح تا غروب آفتاب برگزار میشود که در آن اساتید، مدیران و معاونین آموزش مدارس استان کرمان حضور دارند. میهمانان این جلسه حجت الاسلام رستم نژاد معاون آموزش حوزه و هیئت همراه، دکتر زمانی مسوول دفتر سیاسی اجتماعی مدیریت حوزه و حجت الاسلام همتیان از اساتید اخلاق حوزه میباشند که در رابطه با مباحث آموزشی، موضوعات روز و نقش تربیتی اساتید بحث و گفتگو می شود. همچنین درپایان حجت الاسلام رستم نژاد و هیئت همراه جلسهای جداگانه با مدیران مدارس خواهند داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha