پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 446278
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
شهدای بحرین

حوزه/ مزدوران لباس شخصی آل خلیفه با پشتیبانی نیروهای امنیتی، روز گذشته به منازل چهار شهید معروف به شهدای آزادی حمله ور شدند، در حالی که بیش از دو ماه از شهادت آنها نمی گذرد و در این راستا به بازرسی منازل این شهدا پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مزدوران لباس شخصی آل خلیفه با پشتیبانی نیروهای امنیتی، روز گذشته به منازل چهار شهید معروف به شهدای آزادی حمله ور شدند، در حالی که بیش از دو ماه از شهادت آنها نمی گذرد و در این راستا به بازرسی منازل این شهدا پرداختند.

کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند این بازرسی بیش از یک ساعت ادامه داشت و در آن نیروهای امنیتی منازل شهدا را به طور کامل بازرسی کرده و اموال آن را تخریب کردند و حتی درها را شکستند و سؤالاتی را درباره این شهدا از مردم و خانواده آنها پرسیدند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه در راستای سیاست اعمال فشار بر مردم و روحانیون انقلابی، در ابتدای ماه میلادی جاری سید هادی الغریفی از سخنرانان دینی و تعدادی از پدران شهدا را در جریان مشارکت در مجلس ختم شهید حسن البحرانی بازداشت کردند.

این چهار جوان انقلابی بحرین به خاطر فعالیت های انقلابی خود از سوی آل خلیفه تحت تعقیب بودند که در جریان فرار از طریق آب های آزاد بین المللی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha