پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احکام ۲

حوزه/ خانم سمیه عزیزی از برگزاری مسابقات احکام در مدارس علمیه خواهران این استان با هدف تربیت مبلّغ و نشر مسائل شرعی در بین بانوان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، گفت: این مسابقات ویژه احکام ماه مبارک رمضان نیمه دوم ماه شعبان برای خواهران طلبه مدارس علمیه استان برگزار می شود.

خانم سمیه عزیزی با اشاره به این که در این دوره از مسابقات همه طلاب می توانند شرکت نمایند، افزود: مسابقات بصورت حضوری برای طلاب در مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان  هدف از برگزاری مسابقات احکام را تربیت مبلغ پاسخگو به مسائل شرعی برشمرد و خاطر نشان کرد:هماهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش طلاب در موضوعات فقهی را نیز از دیگر اهداف برگزاری مسابقات احکام در بین طلاب برشمرد.

خانم عزیزی در پایان یادآور شد: برای این دوره از مسابقات کلاس های دانش افزایی زیر نظر اساتید حوزه برگزار خواهد شد و اعلام نتایج مسابقات نیز همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با 15 ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha