جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی مشهد دانش آموزان دبیرستان دخترانه عترت

حوزه/ خانم مژگان یزدانی با بیان این که برنامه‌های متنوع فرهنگی تربیتی در اردوی مشهد برگزار خواهد شد، گفت: اردوی سه روزه ویژه دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه عترت پاکدشت که در طول سال تحصیلی در فعالیت های فرهنگی حضوری مستمر و فعال داشتند، در مشهدالرضا(ع) در حال برگزاری است.

خانم مژگان یزدانی از مبلغات شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: اردوی سه روزه ویژه دانش آموزان دبیرستان دخترانه عترت شهرستان پاکدشت که در طول سالتحصیلی در فعالیت های فرهنگی اعم از علوم قرآنی، اقامه نماز جماعت، مسابقات مختلف علمی و... حضوری مستمر و فعال داشتند، در مشهدالرضا(ع) در حال برگزاری است.

وی با تقدیر از همکاری و حمایت های ویژه خانم ناهید سیل سپور در برگزاری این اردو، اظهار داشت: با همکاری مدیریت محترم دبیرستان دخترانه عترت 33 نفر از دانش آموزان که امتیازات لازم را کسب کرده بودند در اردوی مشهد حضور دارند.

این کارشناس دینی در ادامه به تبیین برنامه‌های فرهنگی تربیتی اردوی مشهد پرداخت و افزود: برگزاری کلاس معرفت زیارت با هدف آشنایی دانش آموزان با آداب زیارت و اهمیت آن، حضور با معرفت در زیارت حرم امام رضا(ع)، تبیین مسئولیت هر دانش آموز در اردو با هدف توانمند سازی مدیریتی آنان، برنامه محفل انس با قرآن و ختم دسته جمعی، برنامه ختم صلوات، اجرای مسابقات فرهنگی و اردوی تفریحی استخر موج‌های خروشان، از جمله برنامه هایی است که در این مدت برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

یزدانی در پایان با اشاره به اجرای "طرح شکرانه" با همکاری دانش آموزان دبیرستان دخترانه عترت، گفت: به شکرانه اینکه خداوند متعال توفیق زیارت حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را نصیبمان کرده است با همکاری و موافقت همه افراد شرکت کننده در اردو، صندوقی را تهیه کرده ایم تا در طول سفر هر مقدار توانستیم کمک مالی جمع آوری کنیم تا در پایان سفر و توسط خود بچه ها چند نفر از دانش آموزان را که تا به حال زیارت امام رضا(ع) نیامده اند را به مشهد اعزام کنیم. 313/42

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha