پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغات اسلامی مرند

حوزه/ حجت الاسلام رجب زاده خواستار استفاده و بهره گیری طلاب حوزه های علمیه از ابرازهای فضای مجازی در جهت تبلیغ و معرفی دین اسلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام رجب زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، در نشست فرهنگی«بصیرت در تبلیغ با استفاده از ابزارهای فضای مجازی» در جمع دانش آموختگان و طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) مرند با اشاره به ضرورت بصیرت تبلیغ در جامعه، ابراز داشت: استفاده از ابزارهای فضای مجازی، بهترین راه برای تبلیغ صحیح دین و پاسخگویی به شبهات است و طلاب می توانند در جهت بروز کردن تبلیغ به این عرصه ورود پیدا کنند.

وی افزود: با وجود گروه ها و کانال های سرگرم کننده و حتی مبتذل در فضای مجازی، طلاب به عنوان سربازان امام زمان(ع) نباید بیکار بنشینند و علاوه بر حضور در جامعه و جلسات و نمازهای جماعت نباید منتظر باشیم از ما دعوت کنند بلکه باید با آمادگی و اختیار و شوق  برای تبلیغ دین کار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند ادامه داد: سختی ها و محدودیت های بسیاری در راه تبلیغ دین، ممکن است برای طلاب و مبلغان وجود داشته باشد اما زمانی که خلوص و دغدغه دین باشد بقیه ناهمواری ها و مشکلات با عنایت خداوند حل می شود.

حجت الاسلام رجب زاده در پایان از همکاری تبلیغات اسلامی با حوزه علمیه خواهران خبر داد و عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند برای هدفمند کردن و آموزش و تربیت مبلغان خواهر اعلام آمادگی می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha