پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی شیرازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: علیرغم خواست و میل دشمنان ، محور مقاومت اسلامی، مستحکم تر از قبل در منطقه به نقش آفرینی فعال خود علیه تروریسم و استکبار جهانی ادمه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: نه امروز و دیروز بلکه نزدیک به 7 سال است که تروریست ها در سوریه جنگ به راه انداخته اند و در این مدت همه قدرت های مستکبر به خصوص آمریکای جنایتکار از آن ها حمایت داشته است.

وی افزود:آمریکا ، رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و حتی آلمان و ترکیه و عربستان و قطر و امارات در این مدت در میدان بوده اند تا نگذارند که جبهه مقاومت اسلامی به موفقیت برسد و حال آن که به خواست خدا و ایستادگی جریان مقاومت، اهداف شوم آن ها به ثمر ننشست و امروز مقاومت و فرزندانش سربلند هستند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با این وجود نباید از یاد ببریم که هدف آن ها این است که جریان مقاومت اسلامی دچار ضعف و سستی شود و لذا از شیوه های مختلف اعم از نظامی و سیاسی و غیره استفاده می کنند.

وی همچنین گفت: با همه این تلاش های شوم دشمن بداند، هیچ تغییری در تصمیم و اراده محور مقاومت اسلامی ایجاد نشده بلکه مستحکم تر و مقاوم تر از قبل در صحنه خواهند ایستاد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha