جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ امام جمعه اصفهان با بیان این که تقویت قدرت نظامی اسلامی به صورت حداکثری، یک دستور اسلامی است گفت: هیچ کشور، فرد و حاکمیتی حق دخالت در قدرت نظامی ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم روز رژه ارتش 29 فروردین، اظهار کرد: روز 29 فروردین را جشن می گیرم چرا که در چنین روزی ارتش ما این افتخار را پیدا کرد که از طرف امام امت  به عنوان ارتش اسلام نامیده شد.

وی با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در چهار دهه گذشته با عملکرد خود ثابت کرده است که اسلامی است و اسلامی عمل می کند، گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که اگر قدرت نداشته باشیم بلعیده گرکان جهان و مستکبرین می شویم.

امام جمعه اصفهان تصریح  کرد: در این دنیا شاهدیم که برخی از کشورها به نحو وحشیانه به دیگر کشورها به بهانه های واهی حمله می کنند، حمله وحشیانه100موشک  اخیر انگلیس و فرانسه و امریکا به کشور کوچک سوریه نمونه کوچکی از این امر بود  که هیچ سودی جز کشته شدن مردم بی گناه نداشت.

وی ابراز کرد: قدرت های دنیا  و مستکبر و سلطه جو اگر قدرت مردانگی  دارند در مقابل نیروهای مسلح ایران بایستند و بجنگند تا همچون دوران دفاع مقدس با رشادت های نیروهای ارزشی اسلام در نیروهای مسلح جمهور یاسلامی ایرانف پوزه آن ها به خاک مالیده شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه کشورهای سلطه جوی  دنیا امروز دارای قدرت نظامی هستند، ولی از قدرت عقل محروم بوده و گرنه دست به چنین جنایت هایی نمی زنند، خاطرنشان کرد: باید از گاو ترسید چرا که شاخ دارد و لی عقل ندارد.

وی ادامه داد: این دستور اسلام است  که قدرت نظامی اسلام و نیروهای مسلمان براساس آیات قرآن باید در حد حداکثر توان باشد، بنابراین تا می توانیم باید بُرد موشک های خود را بلند تر کنیم، اسلام بنا بر جنگ برای گسترش خود در جهان ندارد و هیچ قدرت و کشور و فردی حق ندارد برا ی ما در تقویت بنیه دفاعی و نظامی ما دخالت کند.

امام جمعه اصفهان  تصریح کرد: قدرت نظامی در اسلام یک قدرت دفاعی است و برای دفاع از مظلومین در هرکجای جهان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha