پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار اصفهان

حوزه/ مقام ارشد استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش اسلامی است لذا هرگز به خود اجازه تجاوز به حقوق دیگران ، مرزهای دیگر کشورها رانمی دهد، اما در مقابل هر تجاوزی مستحکم پاسخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در مراسم روز ارتش 29 فروردین و مراسم رژه ارتش اظهار کرد: افتخارات ارتش در همه دوران ها در انقلاب اسلامی بی شمار است، ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت ایران ایستاده است.

وی بیان کرد: ارتش جمهور یاسلامی ایران از زمان قبل  پیروز ی انقلاب تا به امروز ماهیت واقعی خود را به عنوان فرزندان اسلامی ثابت کرده اند.

استاندار اصفهان با تاکید براینکه متاسفانه امروزه شاهدیم  که  ارتش های دنیا و دیگر کشورهای به منظور قدرت تهاجمی و تجاوز مورداستفاده قرار می گیرند، گفت: ارتش ایران تنها ارتشی است که فلسفه تشکیل آن دفاعی است.

وی افزود: ارتش جمهور ی اسلامی یک ارتش اسلامی است لذا هرگز به خود اجازه تجاوز به حقوق دیگران ، مرزهای دیگر کشورها رانمی دهد، اما در مقابل هر تجاوزی مستحکم پاسخ می دهد.

مهر علیزاده عنوان کرد: اگر امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن، عراق و سوریه هستیم به دلیل وقاحت تمام نیروهای ارتشی و مستکبرین است و اگر ما در کنار این مردم مظلوم هستیم به دلیل وظیفه اسلامی  و دینی ما هست.

وی ابراز کرد: سوال ما از مستکبرین این است  که شما دراین منطقه چه میکنید، تجاوز به حقوق مردم خصلت ارتشی های کشورهای مستکبر شده است.

استاندار اصفهان در پایان گفت: ملت ایران  از اینکه به برجام پایبند باشد تا خشونت در دنیا  از بین برود خرسند است، در سال های گذشته برجامی امضا شد که به نفع دنیا و به ضرر کسانی که در جهت رونق خشونت می کوشیدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha