چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 446389
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
بازدید حجت الاسلام الله وردی از مدرسه علمیه ریحانه نبی رفسنجان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه خواهران و برادران استان کرمان در بازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) رفسنجان گفت: جهان امروز تشنه معنویت است و طلاب بایستی با جدیت خود را برای این مهم آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه خواهران و برادران استان کرمان از مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) رفسنجان بازدید کرد.

طی این بازدید حجت الاسلام و المسلمین الله وردی با مدیر، معاونین و طلاب مدرسه دیدار داشت و در جریان امور و مسایل این مدرسه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران و برادران استان کرمان در دیدار با طلاب مدرسه ریحانه النبی(س) با اشاره به انواع سنت های الهی یکی از سنت های الهی برای رسیدن به هدف را تلاش و جدیت دانست و افزود: طلاب باید در زمان تحصیل و تبلیغ خود جدیت داشته باشند تا بتنوانند به وظیفه خود در این زمینه به درستی عمل کنند. جهان امروز تشنه معنویت است و طلاب بایستی با جدیت خود را برای این مهم آماده کنند.

وی در ادامه طلاب را به استفاده بهتر از ماه شعبان و رمضان توصیه کرد و بیان کرد: دعا بهترین راه ارتباط با خداوند است و ماه‌های شعبان و رمضان بهترین فرصت بندگی و عبودیت است. اما با این حال با اینکه بعضی از مکان‌ها و زمان‌ها برای ارتباط با خداوند افضل هستند اما خداوند متعال «اقرب الیکم من حبل الورید» است.  انسان‌ها هر زمان احساس کردند حال عبادت و ارتباط با خداوند را دارند باید به این امر مهم بپردازند و این نوع ارتباط در مکاتب ساخته دست بشر نمی تواند بگنجد. طلاب بایستی دستورات ائمه علیهم السلام  در این زمینه را جدی بگیرند و ارتباط خود با خداوند را تقویت کنند تا در امر تبلیغ خود موفقتر عمل نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha