جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 446390
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ کارگاه آموزشی تلبس ویژه طلاب حوزه های علمیه قزوین به مدت دو روز در سالن اجتماعات مرکز مدیریت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی ملکی در رابطه با این دوره آموزشی، گفت: همانند سالهای گذشته برای طلاب حوزه های علمیه که دوره ششم را با موفقیت به اتمام رسانده اند، یک دوره کلاس آموزشی دو روزه برگزار می شود.

وی افزود: همانند سال های گذشته برای طلاب مدارس حوزه های علمیه که دوره  پنجم را با موفقیت به اتمام رسانده اند، یک دوره کلاس آموزشی دو روزه برگزار می شود.

کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این دوره از تمام مدارس علمیه قزوین و با حضور 25 طلبه برگزار شد و طلبه هایی که قصد معمم شدن را دارند، در آن شرکت می کنند .

 حجت الاسلام ملکی بیان داشت: مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه قزوین  در سال جاری در شب نیمه شعبان با حضور مسئولین کشوری واستانی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این کلاسها اساتید حوزه علمیه موضوعاتی مانند فقه کاربردی، ذی طلبگی، آداب و معاشرت طلبگی تدریس می شود تا زمینه آشنایی بیشتر طلاب با آداب لباس و منش طلبگی و مباحث کاربردی احکام شریعت فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha