جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، نماز جمعه سنگر ارشاد و هدایت مردم و قرارگاه محرومین دانست و گفت: با حمایت از کالای ایرانی یک جنبه از اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور رسیده و آرام آرام شاهد رشد بخش‌های دیگری از اقتصاد اسلامی نظام ایران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در اجلاسیه منطقه‌ای ائمه جمعه استان‌های ایلام، بوشهر و خوزستان، با بیان اینکه نماز جمعه سنگر ولایت و ارشاد و هدایت مردم و قرارگاه محرومین مستضعفان است، اظهارداشت: ائمه جمعه و امام جمعه از خادمان این سنگر هستند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، افزود: بر پایه خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و توجه رهبر معظم انقلاب به اقدامات ایشان، مسئولیت سنگین ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور را بر عهده ایشان گذاشتند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری منویات مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرایی می‌کنند، گفت: امید است با اهتمام بیش از پیش ایشان به منویات رهبر معظم انقلاب، شاهد اجرایی شدن سیاست‌های کلان مدنظر امام خامنه‌ای در اقصا نقاط کشور باشیم.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان حمایت از کالای ایرانی را زمینه‌ساز شکوفایی اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: با حمایت از کالای ایرانی یک جنبه از اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور رسیده و آرام آرام شاهد رشد بخش‌های دیگری از اقتصاد اسلامی نظام ایران خواهیم بود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha