سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی با ارتش سمنان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: رستگاری نیروهای ارتش و سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی وابسته به ولایتمداری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان، با گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام صحنه‌های انقلابی و مقابله با دشمنان در صف اول قرار داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان این که امنیت امروز مدیون رشادت‌های نیروهای ارتشی است، تصریح کرد: ارتش در کشور مظهر اقتدار و قدرت است و باید قدردان نیروهای متعهد و متخصص ارتشی باشیم و ارتش در طول انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه برای کسب موفقیت و افتخارات روزافزون باید ولایت مداری در دستور کار نیروهای ارتشی قرار گیرد، افزود: حضور نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌های اداری ارتش و نیروهای نظامی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف ولی‌فقیه و عمل به فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه رستگاری نیروهای ارتش و سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی وابسته به ولایتمداری است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون از رتبه خوبی در بخش نظامی برخوردار است و دشمنان همواره درصدد تضعیف ارتش و دستگاه‌های نظامی کشور هستند تا از این طریق بتوانند راه‌های نفوذ به کشور را باز کنند.

وی با بیان این که نیروهای مسلح مایه افتخار مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان آنان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی از کسی پوشانده نیست، تصریح کرد: دولت موظف است با حمایت از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و غیره گامی مؤثر برای حفظ آرامش مردم و اقتدار کشور و ایجاد امنیت در سراسر ایران بردارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha