جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جاج علی اکبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری گفت: ما نیازمند طرحی کلان برای هر شهر با استفاده از مهندسی فرهنگی هستیم که این مسأله از قبل در دستور کار گرفته و هم‌اکنون در حال بررسی‌های تخصصی پیرامون این مهم با کارشناسان مربوطه هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه اجلاسیه منطقه‌ای ائمه جمعه استان‌های ایلام، بوشهر و خوزستان انجام شد، اظهارداشت: یکی از اهداف برگزاری این اجلاسیه، کیفیت بخشی به نمازهای جمعه است که در این رابطه با هم فکری و هم‌اندیشی ائمه جمعه در تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه صاحب تجربه و ابتکار هستند، گفت: این عزیزان در میدان حضور داشته و از نزدیک مشکلات را مشاهده و راه‌حل‌هایی ارائه می‌کنند تا درنهایت پس از جمع‌بندی، در طراحی نقشه راهبردی ارتقای کیفیت نمازهای جمعه یاریگر ما خواهند بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از نماز جمعه به‌عنوان قرارگاه فرهنگی هر شهر یاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما نیازمند طرحی کلان برای هر شهر با استفاده از مهندسی فرهنگی هستیم که این مسأله از قبل در دستور کار گرفته و هم‌اکنون در حال بررسی‌های تخصصی پیرامون این مهم با کارشناسان مربوطه هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری، در پایان ارتقای ارتباط ائمه جمعه با نسل جوان جامعه را از دیگر برنامه‌های جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: امید است با بهره‌گیری از صاحب‌نظران و کارشناسان دینی، این مهم بیش از پیش فراهم گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha