سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی

حوزه/ آزمون تخصصی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز، با شرکت ۳۰۰ طلبه در سه مقطع تمهیدی، خارج عمومی و خارج تخصصی در حسینیه امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آزمون تخصصی موسسه عالی فقه و علوم اسلامی، تحت اشراف مقام معظم رهبری با شرکت 300 طلبه در حسینیه امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: هدف از برگزاری این آزمون تربیت نیروهای متخصص و صاحب نظر در رشته های فقه اقتصاد، فقه سیاست، فقه اجزاء و فقه اسوه اعلام شده است.

 این آزمون در سه مقطع مقدماتی برای پایه 9 و 10، اول خارج(عمومی) و مقطع  3 فقه های تخصصی در رشته های فقه الاقتصاد، سیاست،  جزاء و اسوه برگزار می شود.

 مؤسسه عالی فقه  وعلوم اسلامی به دنبال این است که رشته فقه های تخصصی را ادامه دهد و در آینده با بیش از 15 رشته تخصصی فقهی، موسسه عظیمی را داشته باشد و در صدد است هر ساله با پذیرش افراد لایق و شایسته، صاحب نظران متعددی را در حوزه های مختلف دانشی تربیت کند.

این مؤسسه در حال حاضر سال تحصیلی دوم را خود را با پذیرش افراد لایق و شایسته در رشته های فقه الاقتصاد، سیاست، جزاء و اسوه، آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است: برای پذیرش افراد در 4 رشته، محدودیت پذیرش وجود ندارد، بلکه مهم، احراز شایستگی و دارای بودن شرایط مورد نظر برای تحصیل در 4 رشته فوق است.

نتایج آزمون اواخر هفته آینده به داوطلبین اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است: در این مرحله از آزمون در سه مقطع تمهیدی، خارج عمومی و خارج تخصصی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف رهبرانقلاب، 300 طلبه شرکت کردند وبه رقابت خواهند پرداخت.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha