پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقتصادمقاومتی

حوزه/ نخستین دوره آموزشی و جامع «گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی» به همت نهاد رهبری در دانشگاه سهند ویژه طلاب و دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نخستین دوره آموزشی و جامع «گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی» به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و کانون علمی، تحقیقاتی و صنعتی عصر رشد وابسته به مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار می شود.

این دوره در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی سهند برگزار خواهد شد،: این دوره ویژه دانشگاهیان، طلاب و فعالان مؤسسات فرهنگی اقتصادی تبریز و شهرهای اطراف است که با هدف ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود.

از ویژگی های مهم این دوره ارائه سرفصل های جامع محتوایی اعم از مبانی اقتصاد مقاومتی، نقد سیستم اقتصاد سرمایه داری با نگاه تطبیقی در دقاع مقدس، سیر تاریخی شکل گیری نهادهای اقتصادی مدرن، اقتصاد دانش بنیان، تکنوکراسی و همچنین تجربه نوردی اقتصادی با مشارکت برخی تولید کنندگان موفق شهر تبریز است.

علاقمندان برای ثبت نام در دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را از طریق پیامک، پیام رسان سروش یا تلگرام به شماره ۰۹۳۶۱۱۶۴۷۹۷ ارسال کنند، با این توضیح که به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت حضور با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha