سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی، نقطه عطفی در پرونده درخشان و ارزنده این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن تبریک ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، گفت: ایثار، جانبازی و اطاعت کامل حضرت عباس(ع) نسبت به امام زمان خود، نشان از معرفت و شناخت کامل آن حضرت به امام زمانش دارد.

وی افزود: قطعاً حضرت ابوالفضل(ع) در دوران زندگی خود مانند پدر خویش به گره گشایی از کار دیگران و رفع مشکلات و حوائج مردم می پرداخته است که خداوند برای آن حضرت این وجه عظیم را پس از شهادتش قائل شده و هر کس دست نیاز به سوی درگاه الهی با وسیله قرار دادن حضرت عباس(ع) دراز کند ناامید باز نخواهدگشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه، به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی، نقطه عطفی در پرونده درخشان و ارزنده این نهاد است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: از آنجایی که معنویت عامل شکست ناپذیری هر مجموعه ای  است، لذا این نهاد گرانقدر انقلابی و اسلامی به دلیل اتصال ذاتی­ اش به عامل بی ­بدیل معنویت، نهادی است همیشه­ پیروز و شکست ناپذیر که در راستای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی در جهان امروز، مقتدرانه  به ایفای نقش می پردازد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha