جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنفرانس کومور

حوزه /کنفرانس بین المللی با محوریت آموزه های پایه ای، با تاکید بر آموزه ها قرانی در کشور کومور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کنفرانسی بین المللی در کشور کومور با موضوع آموزه های بنیادین و اساسی اسلامی برگزار گردید.

نمایندگی محلی سازمان علمای افریقایی و بنیاد "رابطه الخیریة الاسلامیة" در "مورونی" در کنفرانسی بین المللی تحت عنوان "آموزه های اصلی" شرکت کردند.

این کنفرانس با برگزاری یک جلسه در کومور و یک نشست با محوریت تبادل نظر در مورد اموزه های اصلی اسلام بین مراکش و بنیاد کومور برگزار گردید.

رئیس این بنیاد بیان کرد که ما برای اولین بار با تمرکز بر فعالیت‌هایی در جهت تقویت آموزش آموزه های قرآنی در سراسر کشور، این کنفرانس را راه اندازی کردیم.

در این نشست، رهبران این سازمان غیر دولتی بر این موضوع تاکید کردند که آموزش قرآن در اولویت قرار دارد و جزو اصلی ترین و اساسی ترین آموزه هایی است که باید ابه آن توجه جدی کرد.

هرچند هنوز رهبران این بنیاد به صورت روشن مشخص نکرده اند که چه اقداماتی می تواند برای بهبود آموزش قرآنی در کومور انجام شود، اما آنها مصمم هستند به توسعه و شناخت شیوه های مذهبی در سطح جزیره کمک کنند.

به گفته دکتر نوردین باچا دبیر محلی بنیاد، این بنیاد قصد دارد برنامه های آموزشی برای استادان قرآن را در روزهای آینده راه اندازی کند و سمینارهایی را در رابطه با مسائل مهم حول محور اسلام برگزار نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha