پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع اساتید و طلاب تاکستان، گفت: سپاه پاسداران بدون منت به وظیفه خود عمل کرده و هرجا که اسلام در خطر باشد، مجاهدانه ورود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، گفت: ماه های رجب  و شعبان مقدمه ای برای بهره مندی از ماه مبارک رمضان است تا بتوانیم از این ماه به نحو احسن استفاده کرده و از فضایلش بهره‌ مند شویم.

عضو خبرگان رهبری افزود: بهترین عمل در ماه شعبان، صدقه به فقرا و استغفار گناهان است و کسی که در این ماه صدقه دهد، خداوند این صدقه را افزایش می‌دهد و در قیامت به شخص برمی گردد.

وی اظهار کرد: ماه مبارک شعبان از جمله ماه‌ های مهم و ارزشمند در دین مبین اسلام است که بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع) در گرامی داشت و توجه بدان سفارش فراوانی شده است .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بزرگان، پیوسته ماه شعبان را مقدمه ورود به «ضیافة ‏الله‏» در ماه رمضان دانسته‌اند از این‏ رو، کسب آمادگی‌های فکری و روحی برای درک هر چه بیشتر فیض معنوی ‏از این «مهمانی خدا»، لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: در فضیلت و اعمال ماه شعبان آمده است که شعبان ماه بسیار شریفی است و منسوب به پیامبر اکرم(ص) است، ایشان این ماه را روزه می‌گرفتند و آن را به ماه مبارک رمضان وصل می‌کردند و می‌فرمود شعبان ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بدارد بهشت او را واجب شود .

امام جمعه شهرستان تاکستان در ادامه به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران بدون منت به وظیفه خود عمل و هرجا که اسلام در خطر باشد، ورود می کند،  نقش و میدان داری این ارگان انقلابی در زمان تحریم ها یک نمونه از جایگاه و نقش کلیدی آن در پیشرفت نظام اسلامی است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» خاطر نشان کرد: قطعا دستاوردهای استفاده از تولیدات داخلی بسیار زیاد است و اگر همه مردم و مسئولان به این موضوع اهتمام داشته باشند، موجب افزایش ثروت ملی و حرکت در مسیر رفاه عمومی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha