چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رساله الحقوق امام سجاد(ع)

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: بیانیه ها و مدعیان حقوق بشری که ادعای بشر دوستی دارند، باید در مقابل رسالة الحقوق امام سجاد(ع) که برای تمام بشریت برنامه دارد، زانو بزنند و این متن گهربار را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام علی محمد عباسی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان، عصر امروز در مراسم جشن میلاد امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) با شرایط خفقان حکومتی بیانات، زیارات، خطبه ها، ادعیه و مسایل فراوانی را برای شیعیان به یادگار گذاشته است.

وی تصریح کرد: بیانیه ها و مدعیان حقوق بشری که ادعای بشر دوستی دارند، باید در مقابل رسالة الحقوق امام سجاد(ع) که برای تمام بشریت برنامه دارد زانو بزنند و این متن گهربار را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام عباسی ابراز داشت: امام سجاد(ع) در بدترین شرایط حکومتی که بی دینی در آن زمان از ناحیه حکام و تبلیغات حکومتی موج می زد، به امامت رسیدند و باید در مقابل فرهنگ های متفاوت و فرق انحرافی ایستادگی می کردند.

وی در ادامه افزود: با مقایسه شرایط زمان فعلی با زمان امام سجاد(ع) به این نتیجه می رسیم که فعالیت های فرق انحرافی نیز همانند زمان امام سجاد(ع) در جهان رو به افزایش است، اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تعمیق دینی و سیاسی در جامعه دارند، اشاره به افزایش فرق انحرافی دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به وظیفه حوزه های علمیه در قبال فرهنگ جامعه، خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب حوزه های علمیه که میراث داران انقلاب اسلامی هستند، باید انقلابی باشند تا تعمیق دین و سیاست در نظام و کشور حاصل شود.

وی در ادامه افزود: شیطان از دو مسیر انسان ها را به گمراهی می کشاند، نخست با ایجاد شبهات انحرافی در قلب انسان ها، دوم با کم شمردن گناه و زیبا جلوه دادن شهوات.

حجت الاسلام عباسی در پایان با اشاره به خطرات شیعه انگلیسی و فرق انحرافی، خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هر دو در راستای تضغیف چهره حقیقی اسلام حرکت می کنند و این وظیفه اصلی علما و حوزه های علمیه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha