پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویری از سومین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در لندن

حوزه/ سومین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» با حضور هزاران شرکت کننده از سرتاسر بریتانیا در سالن نمایشگاه های کینگستون المپیای لندن برگزار شده که شامل نمایش گسترده فرهنگ های مختلف اسلامی، غذای حلال و نمایش مد اسلامی و حجاب بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی برای سومین سال متوالی با حضور هزاران مسلمان از سرتاسر بریتانیا در سالن نمایشگاه های کینگستون المپیای لندن روز شنبه آغاز به کار کرد.

در این گردهمایی گسترده، بخش های متنوعی از جمله ارائه فرهنگ های مختلف اسلامی، فروشگاه و بازار اسلامی ، غذای حلال و نمایش مد اسلامی و محجبه دیده می شد.

وب سایت نمایشگاه در این باره نوشت: پیرو موفقیت بزرگ پیشگامانه ای که در سال 2016 در برگزاری این نمایشگاه داشتیم، این رویداد بار دیگر در پی درخواست های مردم در آخر هفته تعطیلات بهاری 2017 آغاز به کار کرد و همچنین برای اولین بار هفته لباس اسلامی و محجبه را در لندن برگزار کردیم. اکنون برای سال سوم نمایشگاه سبک زندگی اسلامی بزرگتر و بهتر از همیشه آغاز به کار کرده است.

گفتنی است نخستین و دومین دوره این نمایشگاه ها با استقبال گسترده مردم و به ویژه مسلمانان بریتانیا مواجه شد. این درحالی است که تجارت اسلامی و صنعت حلال در سرتاسر دنیا روند افزایشی نشان داده و در انگلستان نیز مسلمانان رشد فزاینده ای نشان داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha