جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

دبیر نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) از برگزاری آئین اختتامیه این کنگره در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، دبیر نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) از برگزاری آئین اختتامیه این کنگره در بوشهر خبر داد.

عبدالله رئیسی اظهار کرد: اختتامیه نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) ۴ اردیبهشت ۹۷ رأس ساعت ۲۰ با حضور شاعران مطرحی از استان های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر نخستین کنگره شعر اهل بیت(ع) اظهار داشت: این کنگره قصد دارد با رویکردی تخصصی به مقوله شعر آیینی بپردازد و ضمن آسیب شناسی آن، از شاعران آیینی جوان و پیشکسوت تقدیر کند.

رئیسی با اشاره به جایگاه مهم استان بوشهر در شعر معاصر افزود: با توجه به جایگاه ارزنده شعر بوشهر در ادبیات معاصر، این استان بسیار مستعد برگزاری کیفی و مطلوب این کنگره است و در گام نخست، موضوع پیامبر اکرم(ص) را برای دوره اول انتخاب کرده ایم.

دبیر نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: در برنامه اختتامیه از برگزیدگان "تجلیل" خواهد شد.

وی در پایان با تمجید و قدردانی از همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم دیگر دستگاه های فرهنگی و اجرایی هم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد برگزاری شایسته ی نخستین کنگره در بوشهر باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha