پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: باید بدانید ما اکنون در مسیر نهضت انبیاء(ع) قرار داریم برای ادامه مسیر در خودمان اوصاف انبیاء(ع) و حسینی(ع) ایجاد کرده و کار را فقط برای خدا انجام بدهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در دفتر مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به افتخار برگزاری اجلاس موفق سالانه شورای عمومی، از برگزار کنندگان این اجلاس تجلیل شد.

در این برنامه دبیرکل مجلس وحدت مسلمین حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری، حجت الاسلام اقبال بهشتی، نثار فیضی ریاست برگزار کننده اجلاس، سید محمد حسین شیرازی، سید علی اکبر کاظمی، سید نیاز حسین بخاری، اظهر حسین کاظمی و دیگر مسؤلان و اعضایی اجرایی اجلاس حضور داشتند.

این مراسم با دعای کمیل توسط قاری قرائت شد سپس نثار فیضی ریاست برگزاری اجلاس از همه دست اندرکاران این اجلاس تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کردند که برنامه های آینده را بهتر از گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری هم در این برنامه گفت: باید بدانید ما اکنون در مسیر نهضت انبیاء(ع) قرار داریم برای ادامه مسیر در خودمان اوصاف انبیاء(ع) و حسینی(ع) ایجاد کرده و باید کار را فقط برای خدا انجام بدیم.

وی افزود: مبارزه و نهضت انبیاء(ع) همراه با شب بیداری، تلاوت قرآن، اخلاص، تقوی و توکل بر خداوند متعال است و هرچه مسؤلیت سنگین است به همان اندازه به شب زنده داری تأکید شده است به گونه ای که در زندگی رسول مکرم اسلام و مقاومت حسینی همچنین در مقاومت زینبی در همه جا سخن از شب زنده داری است و خداوند به حضرت موسی(ع) هم وعده چهل شب داد " اربعین لیلا " و ممکن نیست که جوانی ادعای مکتبی و ولایی بودن بکند، اما در برنامه زندگی اش شب بیداری و تلاوت قرآن در دل شب نباشد.

وی برای موفقیت در انجام کارهای سنکین سه شرط اساسی را این‌گونه تعریف کرد: اگر شما می خواهید در راه انبیاء و حسینی موفق بشوید سه کار را باید انجام دهید.اول توکل بر خدا؛ یعنی همه کارها برای خدای باشد.دوم : هجرت مادی و معنوی در راه خدا و سوم توسل با أئمه اهل بیت (ع). در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میدان مقاومت همین سه کار مهم اثرگذار بوده است. شما همین سه کار را انجام بدهید شما موفقید و یقین بدانید که در راه حسینی استوار خواهید بود. وگرنه ایادی شیطان شما را فریب خواهند داد و اغفال خواهند کرد. شیطان به ذات الهی قسم خورده است که من اینها را فریب خواهم داد. فقط با پایبندی به اصول مقاومت کربلا می تواند بر این ایادی شیطان پیروز شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha